اندیشه بیدار
فرهنگ و مذهب

"عبدالعزیز آل شیخ" مفتی اعظم سعودی پس از آنکه مدتهاست در مقابل جنایات گروههای تروریستی وهابی سکوت کرده است امروز سه‌شنبه در سخنانی داعش و القاعده را دشمنان شماره یک اسلام معرفی کرد و گفت که این گروهها از اسلام نیستند.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 29 مرداد 1393برچسب:, توسط علی زاهدی

برخی مسئولان اطلاعاتی عراق اظهار داشتند داعش سعی دارد از راه تونلهایی که در زمان "صدام" حفر شده و نیز با استفاده از پشتیبانی برخی عشایر مخالف به داخل بغداد نفوذ کند.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:, توسط علی زاهدی

"عبدالناصر حلمی" دبیرکل اتحادیه جریان‌های صوفی مصر ضمن اعلام اینکه ظهور داعش توسط امیرالمومنین (علیه السلام) پیش بینی شده است افزود: حرکت داعش جنگی بر ضد اسلام می باشد که به دنبال تخریب چهره اسلام برای نسلهای آینده است.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:, توسط علی زاهدی

این مفتی عربستانی مدعی شده که این فیلم با استناد با راوایات شیعی نادرست ساخته شده است ، بیشترین صحنه ای که این مفتی آن را مورد هجوم قرار داده صحنه ای است که پیکر مطهر حضرت حمزه (علیه السلام) توسط یک وحشی مورد اهانت قرار میگیرد و جگر وی به عنوان مژدگانی به هند مادرابوسفیان داده میشود.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:, توسط علی زاهدی

داعش مدعی شده که قرآن از سوی برخی روحانیون و برای خدمت به ادیان دیگر مانند مسیحیت تحریف شده و حال باید تصحیح گردد! بر اساس گزارشها داعش قصد دارد سوره کافرون را به صورت کامل و نیز آیات تطهیر را از قرآن حذف کند.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 11 مرداد 1393برچسب:, توسط علی زاهدی

«الکساندر گرست»، فضانورد آلمانی مقیم ایستگاه بین‌المللی فضایی، در صفحه توئیتر خود تأسفش از موشکباران نوار غزه را با انتشار تصویری فضایی از این جنگ وحشیانه ابراز کرد.

2-221.JPG



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 10 مرداد 1393برچسب:غزه,فضانورد,آلمان,اسرائیل,حمله, توسط علی زاهدی

تعدادی از طرفداران داعش در آلمان با در دست گرفتن پرچم این گروه تروریستی دست به تظاهرات زدند و شعارهایی در حمایت از آن سر دادند، پلیس برای متوقف کردن تظاهرا کنندگان مجبور به مداخله شد.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 10 مرداد 1393برچسب:داعش,آلمان تظاهرات,دستگیری,تروریست, توسط علی زاهدی

یا مهدی ادرکنی.......عجل علی ظهورک


نوشته شده در تاريخ جمعه 10 مرداد 1393برچسب:خداحافظ,رفیق,فلسطین,اندیشه بیدار, توسط علی زاهدی

سلام خدمت دوستان عزیز  من دوباره میخواهم این وبلاگو راهندازی کنم و با تلاش بیش از پیش  رتبه وبمو بیارم بالا.اگه راستشو بگم خبر کشتار جوانان شیعه خیلی اذیتم میکرد و نتونستم ساکت بمونم . من از سایتایی که نویسندشون بودم انصراف داده بودم و این وبلاگو هم اپ نمیکردم.ولی به عنوان یک شیعه که اسوه و الگوش امیر المومنین نتونستم در برابر کشتار جوانان هم  مذهبم و قتل عام کودکان غزه ساکت باشم. و معذرت خواهی میکنم از تمام دوستانی که شرمندشون شدم ایشالا جبران میکنم .ممنون.اللهم عجل الولیکل فرج


نوشته شده در تاريخ جمعه 10 مرداد 1393برچسب:سلامی دوباره با عرض شرمندگی, توسط علی زاهدی