اندیشه بیدار
اندیشه بیدار
فرهنگ و مذهب

سلام خدمت دوستان عزیز  من دوباره میخواهم این وبلاگو راهندازی کنم و با تلاش بیش از پیش  رتبه وبمو بیارم بالا.اگه راستشو بگم خبر کشتار جوانان شیعه خیلی اذیتم میکرد و نتونستم ساکت بمونم . من از سایتایی که نویسندشون بودم انصراف داده بودم و این وبلاگو هم اپ نمیکردم.ولی به عنوان یک شیعه که اسوه و الگوش امیر المومنین نتونستم در برابر کشتار جوانان هم  مذهبم و قتل عام کودکان غزه ساکت باشم. و معذرت خواهی میکنم از تمام دوستانی که شرمندشون شدم ایشالا جبران میکنم .ممنون.اللهم عجل الولیکل فرج



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ جمعه 10 مرداد 1393برچسب:سلامی دوباره با عرض شرمندگی, توسط علی زاهدی