اندیشه بیدار
اندیشه بیدار
فرهنگ و مذهب


بیانیه جمعی از هنرمندان سینما در محکوم کردن هتک حرمت به جعفر طیار(ع) و حجربن عدی(ع) به این شرح است:

 

سلام بر تو ای سیده ای که چون علی(ع) عادل بودی و شجاع و همچون نسیمی صبحگاهی نوازشگر یتیمان. سلام بر تو ای بانوی آسمانی که اگر زن نبودی به یقین امام می شدی و هر چند که از امام هم کم نداشتی. آسوده باش ای عمه سادات و بر رقیه و سکینه دُردانه های سید الشهدا غمگین و نگران نباش که اینک علی زنده است و ذوالفقار سبز در میان و جان های تربیت یافته ما در مکتب ابوالفضلی(ع) آماده هنگامه است که تاریخ بر خود ندیده.

 

امروز گویی دوباره نه تنها صحابی پیامبر، جعفر طیار(ع) و حجربن عدی(ع) بدست جاهلان تروریست کشته می شوند بلکه شرف و ارزش های انسانی نیز در سوریه به مسلخ اسرائیلیات و تحجر می روند. اکنون آمریکا و اسرائیل و انگلیس با تجهیز و تحمیق تروریست های تکفیری دل بسته تفرقه و مبارزه مذهبی و قومی در بلاد اسلامی برای تجزیه و نابودی آن کشورها هستند و به درگیری انقلابیون بر علیه انقلابیون در ایران اسلامی نیز دامن می‌زنند.

 

 

اما چه می‌اندیشند که جملگی از روی ایمان و منطق در زیر بیرق اسلام ناب که در دستان پر از نور ولی امر مسلمین است ضمن حفظ اتحاد و همدلی، گوش به فرمان این سید حکیم می باشیم تا برای دفاع از اتحاد و بلاد مسلمین و حفظ و حراست از بقاع متبرکه جان و مال و هستی خود را فدا کنیم. ما هنرمندان از روشنفکران و هنرمندان جهان اسلام می‌خواهیم، کنون که جهان در حال زایش جدید و سرزمین‌های اسلامی در حال آزاد شدن از یوق دیکتاتورهای دست نشانده است به رسالت ایمانی و انسانی خود برای حفظ اتحاد و شرف مسلمین و احترام به مقدسات همت بیشتری به خرج داده، دست در دست هم آینده روشن و پر از امید مردم را بهتر بسازیم.

 

 

ما به تروریست های تکفیری و حامیان آنان نیز هشدار می‌دهیم هر گونه تعرض به ساحت مقدس بقاع متبرکه خاندان رسول خدا(ص) در سوریه را دوشادوش دیگر برادران و خواهرانمان بلا درنگ با تمامی وجود چنان پاسخی خواهیم داد که بشریت بر خود ندیده باشد.

 

امضا کنندگان این بیانیه عبارتند از: حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان، فرج‌الله سلحشور، جهانگیر الماسی، اکبر عبدی، پرویز شیخ طادی، جمال شورجه، محمد صادق آذین، محسن علی اکبری، حسن نجاریان، اسماعیل سلطانیان، اسرافیل علمداری، عباس قلیچ‌لو، کورش زارعی، مجتبی بیطرفان، نسرین نکیسا، سعیده عرب، سیدمهدی فرخ‌پور، اسماعیل حاج‌حیدری، روح‌انگیز شمس، علی درخشی، مسعود ده‌نمکی، محمد هاشم‌پناه، وحید یامین‌پور، محمود عالیشوندی، مقیمی، معطری، محمدرضا داودنژاد، کیوانیا، علیرضا لرستانی، روح‌الله برادری، مرتضی شاه‌کرمی، زینال ایزدپناه، خلیل عقاب، افشین چگینی، پیرحیاتی، مصطفی پورحامدی، محمد اکبرزاده، امیر صادقی، رامین راستاد، علیرضا حقیقی، مهدی آقایی، حامد قوام، فرهاد مسکوک، سیدابوالفضل سیدالنگی، بهرام صادقی مرینانی، رمضانپور، مرتضی شاه کرمی.

 

منبع:ammarname.ir


نظرات شما عزیزان:

صادق
ساعت0:38---19 ارديبهشت 1392
خداوند لعنت کنه این تکفیری های سلفی بازیچه دست اسرائیل خبیث را
پاسخ:من هم با عقیده شما موافقم.ممنون که به ما سر زدین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط