اندیشه بیدار
اندیشه بیدار
فرهنگ و مذهب

به گزارش «شیعه نیوز»، به دنبال هتک حرمت به ساحت مقدس مرقد حجربن عدی از یاران امیرمومنان (علیه السلام) و تخریب چند مکان مقدسه دیگر در کشور لیبی و مصر بدست وهابیون تکفیری گروهی موسوم به انصار النبی (صلی الله علیه و آله و سلم ) ضمن محکوم کردن این اقدامات ددمنشانه سلفی های تکفیری از بزرگان اهل سنت خواسته است تا با صدور بیانیه و فتوی جلوی این اقدامات ضد اسلامی را گرفته و مانع تکرار این قیبل جنایات ضد اسلامی شوند .

 
در بیانیه این گروه که نسخه ای از آن در اختیار «شیعه نیوز» قرار گرفته است آمده است سکوت مفتی ها و علمای اهل سنت در قبال این قبیل اقدامات چراغ سبزی به ادامه روند این جنایات بوده و اهانت به ساحت خاندان نبی اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم ) و صحابه واقعی ایشان اقدامی است که بی پاسخ نخواهد ماند .
 
در این بیانیه آمده است چنانچه این جنایات علیه مقدسات شیعی اسلامی ادامه پیدا کند گروه  انصار النبی (صلی الله علیه و آله و سلم ) این حق را بر خود محفوظ میداند که اقدامات تلافی جویانه ای را در این خصوص انجام دهد .
 
این گروه که مرکز آن در عربستان سعودی است خاندان آل سعود را جریان اصلی این فتنه انگیزی ها اعلام کرده است و ضمن تهدید آل سعود به اقدامات تلافی جویانه از آنان خواسته است دست از فتنه گری و آشوب علیه امت اسلامی بر داشته و در راستای اهداف دشمنان اسلام قدم بر ندارند .
 
در پایان این بیانیه امده است چنانچه روند هتک حرمت ها به ساحت مقدس صحابی مخلص پیامبر و اهل بیت طاهرینش پایان نیابد تمامی قبور سردمداران نظام فاسد بنی امیه در سراسر بلاد اسلامی را بصورت کامل نابود خواهند نمود ...
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:حجر بن عدی,تهدید وهابیان,تخریب قبر,حضرت زینب(س),حضرت رقیه(س),انصار النبی,, توسط علی زاهدی