اندیشه بیدار
اندیشه بیدار
فرهنگ و مذهب

نمي شود شهدا را شناخت و اشك نريخت، بزرگي آنها كوچكي مان را نشانمان مي دهد و سبقت گيري شان، كندي مان را، کاهلی مان را... نمي شود شهدا را شناخت و اشك نريخت؛ نمي شود شناختشان و دوستشان نداشت، نمي شود دوستشان داشت و دلتنگشان نشد. نمي شود دلتنگشان شد و دريا دريا اشك نريخت

شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند امام(ره)
به گزارش فرهنگ نیوز، در تاریخ اول اسفندماه جاری در یک حادثه ناگوار رانندگی سه تن از نیروهای مخلص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راه یک ماموریت ویژه در۱۵ کیلومتری جاده قروه در استان کردستان در یک تصادف به شهادت رسیدند.
شهیدان مهدی فطرس ، وحید شیبانی و سعید فنایی سه عزیزی بودند که جان خویش را در راه امنیت و اقتدار این کشور هدیه کردند و با عروجی ملکوتی نام خود را در لیست شهدای این انقلاب جاودانه کردند.
در این حادثه ناگوار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه تن از بهترین پاسداران جوان خود را از دست داد و شهادت این عزیزان باعث تاثر بسیاری در فضای سایبری کشور گردید ظاهرا این عزیزان از جوانانی بودند که در فضای سایبر دوستان بیشماری داشتند.
در همین خصوص روز گذشته در مراسمی در مسجد امام حسین (ع) واقع در میدان امام حسین(ع) یاد این عزیزان و خصوصا شهید وحید شیبانی که از مسجدیهای این مسجد بود در مراسمی پرشور و الهی گرامی داشته شد .
بولتن نیوز به نوبه خود شهادت این پاسداران انقلاب اسلامی را به پیشگاه امام زمان (عج) و نایب برحقش امام خامنه ای و فرماندهی محترم سپاه و یاران و همکارانشان و خانواده معظمشان تبریک وتسلیت می گوید

 
منبع: بولتن نیوز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, توسط علی زاهدی