اندیشه بیدار
اندیشه بیدار
فرهنگ و مذهب

به گزارش فرهنگ نیوز انسیه شاه حسینی در حاشیه اختتامیه نخستین جشنواره فیلم فجر در استان قم با اشاره به اینکه خوشبختانه استقبال مردمی خوبی از فیلم «زیباتر از ز زندگی» صورت گرفت، اظهار کرد: در اکران‌های مردمی حضور پیدا کردم و از نزدیک نظرات مردم را شنیدم و شکر خدا فیلم با مردم ارتباط برقرار کرد.

وی بیان کرد: بسیجیان زمان دفاع مقدس و کسانی که شهید علم الهدی را می‌شناختند از تولید «فیلم زیباتر از زندگی» تشکر می‌کردند و می‌گفتند با این فیلم یاد شهید علم الهدی زنده شده است.

*آبرویی که شهید علم الهدی به شاه حسینی بخشید

کارگردان فیلم «زیبا تر از زندگی» با تاکید بر اینکه خانواده شهید علم الهدی از فیلم «زیباتر از زندگی» راضی بودند و آن را با ارزش می‌دانستند، اضافه کرد: هنگامی که کار را شروع کردم با توجه به کتاب‌هایی که در مورد شهید وجود داشت و نگاه جدیدی که من به شهید داشتم، این ترس در من بود که نکند فیلم در شان شهید ساخته نشود اما وقتی فیلم را برای خانواده شهید و فرمانده سپاه به نمایش گذاشتیم آنها تشکر کردند و  خوشبختانه آبرویی که از شهید علم الهدی خواسته بودم به من بخشیده شد.

شاه حسینی در خصوص اینکه پیش از آغاز جشنواره عقیده داشت حامد کمیلی یکی از کاندیداهای بهترین بازیگر مرد خواهد بود تصریح کرد: به هر حال داوران نظرات متفاوتی دارند و شاید اگر گروه دیگری داور جشنواره بودند، حامد کمیلی در جمع کاندیداها حضور داشت.

*حامد کمیلی نقش باور پذیری ایفا کرد

وی با تاکید بر اینکه حامد کمیلی بازی متفاوت و نرمی در این فیلم داشت، تصریح کرد: با وجود اینکه حامد کمیلی شباهت ظاهری با شهید علم الهدی نداشت، اما خود خانواده شهید می‌گفتند از نظر حسی به شهید نزدیک شده و باور کرده بودند که گویا شهید علم الهدی است.

*«به کودکان شلیک نکنید» را سال آینده خواهم ساخت

کارگردان فیلم «زیباتر از زندگی» در خصوص کارهای آینده خود اظهار کرد: در حال نگارش فیلمنامه «به کودکان شلیک نکنید» هستم که نگاه جهانی و حال و هوای دفاع مقدسی دارد و تلاش می‌کنم تا در جشنواره سال آینده آن را ارائه کنم و از تمام کارهای گذشته‌ام هم بهتر باشد.

منبع: فارس

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, توسط علی زاهدی