اندیشه بیدار
اندیشه بیدار
فرهنگ و مذهب

به گزارش «شیعه نیوز» شیخ الازهر "احمد الطیب" در اظهاراتی عنوان نمود: امروز برای تفرقه ی جهان اسلام توطئه هایی چیده شده است آن هم در زمانی که به وحدت میان همه ی دولت های اسلامی نیاز است، این امری است که امروز بسیار مهم و ضروری است و بدون آن نمی توانیم سربلند باشیم.


الطیب وجود شبکه هایی جهت تکفیر شیعه را نپذیرفت و افزود: این امری غیر قابل قبول است ، اسلام و سنت و کتاب خدا آن را نمی پذیرد، ما پشت سر شیعه نماز می خوانیم، آنگونه که برخی شایعه کرده اند شیعه قرآن دیگری ندارد.

وی در پایان اظهار نمود: اختلافی میان سنی و شیعه وجود ندارد که منجر به خروج آنها از اسلام خارج شود و تمام مسائل جاری جهت بهره برداری های سیاسی برخی جهات خاص است، وی افزود: به زودی به عراق و زیارت نجف خواهم آمد و اولین اولویت من تلاش برای وحدت میان مسلمانان خواهد بود و هم اکنون آمادگی خود را برای دیدار با مسلمانان و مخصوصا در نجف اعلام میکنم. گفتنی است شیخ الازهر در دیدار با یک هیئت عراقی گفته بود: به دیدارتان خواهم آمد و من پدر سنی و شیعه هستم.


نظرات شما عزیزان:

vahid
ساعت18:25---19 تير 1392
سلام دوست عزیز واقعا عالی وب خوبی داری مخصوصا قالبش عزیز دلم بیا به وبلاگم سری بزن اگه خواستی لینکم کن تا لینکت کنم بهم خبر بده روز خوش98paramount.mihanblog.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ سه شنبه 18 تير 1392برچسب:, توسط علی زاهدی