اندیشه بیدار
اندیشه بیدار
فرهنگ و مذهب

به گزارش «شیعه نیوز» پس از اعلام خبر عزل مرسی توسط ارتش این کشور در شب گذشته، رادیو نروژی "استن" در تحلیلی اعلام کرد: سقوط اخوان المسلمین و عزل مرسی به معنای پایان دوره ی قرضاوی است.



این رادیو در تحلیل خود گفت: سقوط حزب اخوان و محمد مرسی حتما به ایفای نقش یوسف قرضاوی در منطقه پایان خواهد داد، شخصی که از زمان سقوط مبارک در 25 ژانویه، به صدور فتواهای مطابق با سیاستهای قطر و دولت های غربی مانند امریکا ، انگلیس و فرانسه اقدام کرد که از بارزترین انها می توان به فتوای او مبنی بر مسلح سازی گروههای تکفیری و فرستادن آنها به سوریه با هدف سقوط نظام کنونی این کشور اشاره نمود.

رادیو استن افزود: یوسف قرضاوی از موقعیت خود به عنوان رییس اتحادیه ی علمای مسلمان سوء استفاده نمود و به صدور فتواهایی همگام با منافع غرب و اسراییل پرداخت همانطور که مجوز بازگشایی سفارت اسراییل در قطر و فتوای قتل بشار اسد ونوری مالکی را صادر نمود.

در ادامه ی تحلیل آمده است: اخوان المسلمین برای کم کردن خشم عمومی دست به دامن قرضاوی شد، وی چند روز پیش اعلام کرد که شرکت در تظاهرات ممنوع و حرام است اما این بار مردم مصر توجهی نکردند، قرضاوی هم زمانی که عکس العمل مردم را می بیند ناامیدانه اظهار میدارد: مردم را چه شده که 33 سال بر نظام مبارک صبر کردند اما حال یکسال هم بر نظام مصر صبر نمی کنند؟

این رادیو سپس به فتواهای فتنه انگیز قرضاوی میپردازد و میگوید: وی کسی است که بر علیه شیعیان و حزب الله و قرضاوی فتوا صادر نمود و عامل قتل صدها نفر است. شایان ذکر است که رادیو استن ظهر روز چهارشنبه  سقوط اخوان المسلمین را اعلام نمود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ جمعه 14 تير 1392برچسب:, توسط علی زاهدی