اندیشه بیدار
فرهنگ و مذهب

یا مهدی ادرکنی.......عجل علی ظهورک


نوشته شده در تاريخ جمعه 10 مرداد 1393برچسب:خداحافظ,رفیق,فلسطین,اندیشه بیدار, توسط علی زاهدی

سلام خدمت دوستان عزیز  من دوباره میخواهم این وبلاگو راهندازی کنم و با تلاش بیش از پیش  رتبه وبمو بیارم بالا.اگه راستشو بگم خبر کشتار جوانان شیعه خیلی اذیتم میکرد و نتونستم ساکت بمونم . من از سایتایی که نویسندشون بودم انصراف داده بودم و این وبلاگو هم اپ نمیکردم.ولی به عنوان یک شیعه که اسوه و الگوش امیر المومنین نتونستم در برابر کشتار جوانان هم  مذهبم و قتل عام کودکان غزه ساکت باشم. و معذرت خواهی میکنم از تمام دوستانی که شرمندشون شدم ایشالا جبران میکنم .ممنون.اللهم عجل الولیکل فرج


نوشته شده در تاريخ جمعه 10 مرداد 1393برچسب:سلامی دوباره با عرض شرمندگی, توسط علی زاهدی

زنان و دختران جوان تهرانی در حصار مثلث مرگ

مثلث مرگ در کمین زنان و دختران جوانی است که فریب تبلیغات دروغین ماهواره ای را می خورند و یا در دام برخی باندهای حاضر در آرایشگاه های شهر افتاده و در نهایت برای داشتن اندامی لاغر و متناسب به باشگاه های بدنسازی می روند.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, توسط علی زاهدی

اهمیت حفظ حرمت ایام فاطمیه اطلاع رسانی شود

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اهمیت بزرگداشت ایام فاطمیه به دلیل تقارن آن با جشن های عید نوروز امسال باید بیشتر اطلاع رسانی شود.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 17 اسفند 1392برچسب:, توسط علی زاهدی

فرهنگ نیوز: يك عدّه سعى نكنند چهره‌ى آمريكا را بزك كنند، آرايش كنند، زشتى‌ها و وحشت‌آفرينى‌ها و خشونتها را از چهره‌ى آمريكا بزدايند در مقابل ملّت ما، به‌عنوان يك دولت علاقه‌مند، انسانْ‌دوست معرّفى كنند؛ اگر سعى هم بكنند، سعى‌شان بى‌فايده است.

کاریکاتور/ آرایش غلیظ برای شیطان بزرگ


نوشته شده در تاريخ شنبه 3 اسفند 1392برچسب:, توسط علی زاهدی

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 45 صفحه بعد