اندیشه بیدار
فرهنگ و مذهب

وزیر کشور در مورد مباحثی مبنی بر تلاش داعش برای نفوذ به مرزهای کشور گفت: همجواری ایران با دو کشور ناپایدار و بی‌ثبات افغانستان و پاکستان در شرق و عراق در غرب ما را متاثر از این ناپایداری‌ها خواهد کرد. از جمله در حوزه قاچاق مواد مخدر و اشرار و گروه‌های دیگری است که قصد سوء‌استفاده از این شرایط را دارند.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 15 شهريور 1393برچسب:, توسط علی زاهدی

این گروه تحقیقاتی ، فهرست مذکور را پس از رصد فعالیتهای گروهک ها، تهدیدهای آنها، پیام های مختلف، ویدئوها و تصاویری که به وسیله این گروهها در طول 30 روز دیده شده، منتشر کرده است.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 8 شهريور 1393برچسب:, توسط علی زاهدی

عصر روز ۲۷ مردادماه ۹۳ خانواده شهید تازه تفحص شده، پاسدار شهید حجت الاسلام "علی اصغر اصغری ترکانی"، رئیس عقیدتی سیاسی لشگر ۱۷ علی ابن ابی طالب(ع) با پیکر مطهر شهیدشان در معراج شهدای مرکز دیدار کردند.

وصال، پس از ۳۱ سال جدایی +عکس



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 1 شهريور 1393برچسب:, توسط علی زاهدی

"عبدالعزیز آل شیخ" مفتی اعظم سعودی پس از آنکه مدتهاست در مقابل جنایات گروههای تروریستی وهابی سکوت کرده است امروز سه‌شنبه در سخنانی داعش و القاعده را دشمنان شماره یک اسلام معرفی کرد و گفت که این گروهها از اسلام نیستند.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 29 مرداد 1393برچسب:, توسط علی زاهدی

برخی مسئولان اطلاعاتی عراق اظهار داشتند داعش سعی دارد از راه تونلهایی که در زمان "صدام" حفر شده و نیز با استفاده از پشتیبانی برخی عشایر مخالف به داخل بغداد نفوذ کند.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:, توسط علی زاهدی

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 45 صفحه بعد