اندیشه بیدار
اندیشه بیدار
فرهنگ و مذهب

شیخ " احمد خلیل ابراهیم" که از مدرسان دانشگاه الازهر است در ادامه ی سخنانش می گوید: نبش قبر مسلمانان شرعا حرام است پس شما را چه شده که به نبش قبر صحابه ی جلیل القدر پیامبر خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) می پردازید؟وی می افزاید: این اقدامات غیر اسلامی است؛ اگر مرجع شیعیان آیت الله سیستانی حکم تکفیر شما را صادر کند و به نبش قبر "ابو حنیفه" دستور دهد چه می کنید؟

به گزارش « شیعه نیوز»، مفتی مصری "شیخ احمد خلیل ابراهیم"  در گفتگو با شبکه ی تکفیری "صفا" خطاب به کسانیکه به نبش قبر صحابه ی جلیل القدر " حجر بن عدی" پرداختند می گوید" اگر مرجع شیعیان آیت الله سیستانی به نبش قبر "ابو حنیفه" دستور دهد عکس العمل شما چیست؟ " اما ایشان چنین کاری نمی کنند.


شیخ " احمد خلیل ابراهیم" که از مدرسان دانشگاه الازهر است در ادامه ی سخنانش می گوید: نبش قبر مسلمانان شرعا حرام است پس شما را چه شده که به نبش قبر صحابه ی جلیل القدر پیامبر خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) می پردازید؟

وی می افزاید: این اقدامات غیر اسلامی است؛ اگر مرجع شیعیان آیت الله سیستانی حکم تکفیر شما را صادر کند و به نبش قبر "ابو حنیفه" دستور دهد چه می کنید؟ اما ایشان اینچنین کاری نمی کنید زیرا اخلاق او شبیه اخلاق رسول الله (صلی الله و آله و سلم) است و  اخلاق شما شبیه...  اینجاست که ارتباط تلفنی قطع می شود و شبکه ی ضد شیعی "صفا" که ماهیت آن مشخص است وقتی مشاهده می کند سخنان این روحانی با سیاستهایش مطابق نیست، خود به گفتگو پایان می دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط علی زاهدی