اندیشه بیدار
اندیشه بیدار
فرهنگ و مذهب

به گزارش فرهنگ نیوز:

سلام بر فرزندان مادر ۱۸ ساله، سلام بر بچه‌های انتقام سیلی زهرا(س)، سلام بر آنهایی که با پاهایشان رفتند و با بال‌هایشان آمدند، سلام بر...


نمی‌دانم چرا؟ نمی‌دانم چرا بعضی شهدا برنگشتند؟ چرا اینقدر به دنبالشان گشتیم و نگذاشتیم در همان سکوهای پروازشان آرام بگیرند؟ چرا رفتند و امروز برگشتند؟ نمی‌دانم چرا باید بعد از این همه سال برگردید؟ چرا آن روز که قصه تو در یاد‌ها بود نیامدی؟


چرا در ۶۷ نیامدی که هنوز لباس خاکی تنمان بود؟ چرا ۶۸ نیامدی همان سال‌های دوری و فراغ از خمینی؟ لااقل ۷۱ می‌آمدی، هنوز سید مرتضی آوینی بود بلند و رسا و با قدرت می‌گفت: شرف المکان و بالمکین.
چرا باید بعد از این همه سال برگردی؟ دوست داشتی شرمندگی‌ام را از توشه اندکم ببینی؟ دوست داشتی ببینی در این ۲ دهه چه بر سر فرهنگمان آمده؟ چقدر دانشگاه‌هایمان اسلامی شده؟ چقدر همرزمان تو هم رزم باقی ماندند؟ دوست داشتی ببینی اگر روح الله نباشد چه کسی خون دل می‌خورد؟


شهید گمنام سلام...
دوست داشتی ببینی نسبت به آن روزها چقدر روزنامه و مجله داریم؟ نه با عکس خون آلود شما...نه، که با عکس رنگارنگ مردان بزک کرده زن‌نما و زنان مرد نمای بی‌حجاب؛ اینقدر دیر برگشتی که صیاد شیرازی و حاج احمد هم پریدند، «شهیده نسرین افضل: خداوندا! مصمم‌مان نما تا به دنبال هر شهیدی بتوانیم پیام رسان خونش باشیم».



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:شهید گمنام,شهی,دفاع مقدس, توسط علی زاهدی